Bezpłatna dostawa od 99 zł
okładki.pl

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Postanowienia ogólne
Artykuł 1

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Sprzedawca – dostawca internetowej platformy handlowej – okładki.pl, KARO Sp. jawna Mikołaj Kamiński ,
zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy w
Poznaniu. VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000005433, NIP 7821761117, adres
mailowy: sklep@okładki.pl, nr tel.: 616522877,
2. Sklep internetowy – internetowa platforma handlowa dostępna pod adresem internetowym okładki.pl .
Narzędzie to umożliwia nabywanie Towarów od Sprzedawcy.
3. Klient – osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która
złożyła zamówienie na Towar zgodnie z niniejszym Regulaminem.
4. Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Klienta zgodnie z wzorem zamieszczonym w Sklepie
internetowym, stanowiące ofertę zawarcia umowy.
5. Potwierdzenie Złożenia Zamówienia – informacja wysyłana do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej,
że jego Zamówienie wpłynęło i zostanie zrealizowane. Załącznikiem do informacji jest Regulamin.
6. Zmiana Statusu Zamówienia – informacje wysyłane do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej
informujące o przejściu jego Zamówienia do kolejnego etapu obsługi. Klient jest informowany o następujących
statusach Zamówienia: „złożone”, „w trakcie realizacji”, „zrealizowane”.
7. Potwierdzenie Realizacji Zamówienia – informacja wysłana do Klienta, że jego Zamówienie zostało
zrealizowane.
8. Towar – każdy towar opisany i oznaczony ceną sprzedaży na Stronie Internetowej
9. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.

Artykuł 2

1. Postanowienia Regulaminu mają zastosowanie do wszelkich transakcji dokonywanych za pośrednictwem Sklepu
internetowego.
2. Zamieszczona na stronie informacja o Towarze wraz z ceną nie stanowi oferty w rozumieniu art. 543 KC, a
jedynie zaproszenie do składania ofert.
3. Oferta zawarcia umowy złożona przez Klienta (Zamówienie) wiąże go przez 7 dni.
3. Umowa zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient otrzyma w formie mailowej na podany przez siebie adres
Potwierdzenie Realizacji Zamówienia.

Warunki korzystania ze Sklepu internetowego

Artykuł 3

1. Sklep internetowy jest narzędziem ogólnodostępnym i korzystać z niego może ogół użytkowników ,
którzy wejdą na dany adres internetowy, pod którym to narzędzie działa. Dostęp do Sklepu
internetowego można uzyskać za pomocą urządzenia (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) z
dostępem do sieci Internet i z aktywną przeglądarką internetową. Warunkiem koniecznym nabywania
Towarów w Sklepie internetowym jest posiadanie aktywnego adresu e-mail, podanie niezbędnych do
realizacji zamówienia danych osobowych oraz danych określających adres wysyłki, które to dane
wymienione są w formularzu składania zamówienia.
2. Przy składaniu Zamówienia Klient może skorzystać z dwóch możliwości:
a) Zamówienie bez zakładania konta w Sklepie internetowym – w tej sytuacji przy składaniu
Zamówienia Klient podaje wyłącznie dane umożliwiające Sprzedawcy prawidłową realizację i
udokumentowanie transakcji oraz kontakt z Klientem. Podane przez Klienta dane są
wykorzystywane wyłącznie do tej konkretnej transakcji, przy której zostały podane i
wykorzystywane wyłącznie w celach, do których zostały podane (nie są nigdzie przechowywane).
Klient korzystający z tej formy zakupów nie ma możliwości śledzenia historii swoich zamówień i przy
każdym kolejnym zamówieniu składanym w tej formie będzie proszony o podanie danych.
b) Zamówienie z wykorzystaniem konta w Sklepie internetowym – Klient, który chce założyć konto w
sklepie internetowym, przy zakładaniu tego konta jest proszony o podanie danych umożliwiających
Sprzedawcy prawidłową realizację i udokumentowanie transakcji realizowanych na podstawie
Zamówień składanych za pośrednictwem tego konta. dostęp do konta Klienta będzie dla niego
możliwy po wpisaniu loginu i indywidualnie ustalonego przez Klienta przy zakładaniu konta hasła.
Klient, który przy składaniu Zamówienia korzystał z konta, ma możliwość śledzenia historii swoich
zamówień.
3. Szczegółowe zasady świadczenia na rzecz Klientów usługi prowadzenia konta w Sklepie internetowym
określa Regulamin konta w Sklepie internetowym. 

Procedura składania zamówienia

Artykuł 4

1. Składanie zamówienia polega na wyborze pozycji towarowych z grup produktowych Katalogu w
określonej ilości i przeniesieniu ich do Koszyka Sklepu internetowego. Następny krok to użycie „Przejdź
do zamawiania” i wypełnienie wszystkich pól wymaganych formularza składania zamówienia wraz z
wyborem rodzaju dokumentu rozliczeniowego. Ostatni krok to zatwierdzenie wprowadzonych danych
przez użycie przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. W tym momencie zamówienie zostaje
formalnie złożone co jest potwierdzane wyświetleniem strony potwierdzenia, zawierającej numer nadany
zamówieniu w Sklepie internetowym.
2. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 3 dni robocze. 
3. Kupujący może wybrać sposób dostawy spośród następujących:
a)       odbiór osobisty,
b)      przesyłka
4. Kupujący może wybrać formę płatności spośród następujących form:
a)       płatność przy odbiorze – zapłata następuje do rąk Sprzedawcy albo przewoźnika przy obiorze
przesyłki,
b)      przedpłata na rachunek bankowy Sprzedawcy – wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy
Sprzedawcy nr 41150012011212000245720000 w terminie 5 dni od dnia otrzymania Potwierdzenia
Realizacji
Zamówienia.
c) Szybki przelew z wykorzystaniem operatora płatności PayU.
5. Wybór sposobu dostawy i formy płatności następuje przy wypełnianiu formularza Zamówienia.
6. Koszty przesyłki zależne są od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności i są widoczne
przy każdej z dostępnych form przesyłki. Dokładny czas dostarczenia przesyłki określa regulamin przewoźnika.
7. Informacje, o których mowa w ust. 2-4 oraz ust. 6 są widoczne po wejściu przez Klienta do Koszyka
Sklepu internetowego. 

Realizacja zamówienia
Artykuł 5
1.   Realizacją zamówienia Klienta zajmuje się Sprzedawca.
2.   Klient jest informowany o poszczególnych etapach obsługi jego Zamówienia poprzez wysyłane za
pośrednictwem poczty elektronicznej komunikaty Zmiana Statusu Zamówienia.
3. Zamówienie, które posiada status „złożone”, to Zamówienie, które wpłynęło do Sprzedawcy, jednak
Sprzedawca nie przystąpił jeszcze do jego obsługi.
4.    Zamówienie, które posiada status „w realizacji”, to Zamówienie, którego obsługę już rozpoczęto. Na tym
etapie Sprzedawca weryfikuje, czy realizacja Zamówienia jest możliwa i je kompletuje.
5. Zamówienie, które posiada status „zrealizowane”, to Zamówienie, którego możliwość zrealizowania
Sprzedawca potwierdza, i które zostało skompletowane.
Artykuł 6

1.      Za datę zrealizowania Zamówienia uważa się datę jego przekazania przewoźnikowi.
2.      Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą wydania
Towaru przewoźnikowi.
3.      Zasady odbioru Towaru od przewoźnika określa przewoźnik w miarę możliwości po konsultacji z
Klientem.
4.      Postanowienia ust. 1-3 nie dotyczą Klientów będących Konsumentami.
5. Klient będący przedsiębiorcą wyraża zgodę na otrzymanie faktury elektronicznej wysyłanej na adres
mailowy podany w zamówieniu
6.      Klient będący Konsumentem wyraża zgodę na wystawienie faktury detalicznej do paragonu. Klient wraz
z Towarem otrzymuje:
a)       potwierdzenia zawarcia umowy, stwierdzające datę, rodzaj, przedmiot świadczenia oraz cenę,
b)       wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy 

Odstąpienie od umowy
Artykuł 7

1.      Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny.
2.      Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do
Konsumenta.
3.      Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient będący Konsumentem musi poinformować
Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na
przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru
formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

4.      W przypadku skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z możliwości odstąpienia od umowy za
pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawca prześle Konsumentowi  niezwłocznie potwierdzenie
otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
5.      Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy kierować na adres pocztowy lub adres e-mail podane w
artykule 1 pkt 1 Regulaminu.
6.      Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient będący Konsumentem wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
7.      W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego
płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z
wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia
oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od
umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na
inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu
dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.      Zwracany Towar należy dostarczyć na adres Sprzedawcy podany w artykule 1 pkt 1
Regulaminu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient
poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle
towar przed upływem terminu 14 dni.
9.      Konsument musi ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy).
W przypadku gdy zwracany przez Konsumenta Towar nie może być zwrócony w zwykłym trybie za
pośrednictwem poczty maksymalne koszty bezpośredniego zwrotu Towaru są uzależnione od wybranego
przez Konsumenta sposobu zwrotu Towaru, w tym w przypadku korzystania z firm kurierskich wynikają
one z cenników usług oferowanych przez tego rodzaju firmy.
10.   Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż
było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
11.   Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1)    o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca
wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany
przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo
odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
2)       w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy;
3)      w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4)       w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia;
5)      w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6)       w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter,
zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7)      w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy
zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i
których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8)      w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej
naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których
wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do
wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w
odniesieniu do dodatkowych usług lub towary;
9)      w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
10)   o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11)    zawartej w drodze aukcji publicznej;
12)    o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami
rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres
świadczenia usługi;

13)    o dostarczanie treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument
jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i
uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do
wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust.
1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach konsumenta,
14) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których
konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy,
a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
Przepisów pkt 1-3 i 5 nie stosuje się do umów zawieranych podczas nieumówionej wizyty przedsiębiorcy
w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu konsumenta.12. Postanowienia, o których mowa w
ust. 1-11 powyżej, mają zastosowanie również do Klientów będących osobami fizycznymi
zawierającymi umowy bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tych
umów wynika, że nie posiadają one dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Reklamacje
Artykuł 8

1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Klientowi Towaru wolnego od wad. Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność za wady lub niezgodność Towaru z umową z uwzględnieniem obowiązujących
przepisów prawa, w tym przepisów Kodeksu cywilnego oraz – w przypadku Klientów będących
Konsumentami lub osobami fizycznymi zawierającymi umowy bezpośrednio związane z ich działalnością
gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają one dla nich charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
– przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 o Prawach konsumenta.
2. W przypadku gdy Towar ma wadę lub jest niezgodny z umową należy zgłosić ten fakt Sprzedawcy na
adres pocztowy, adres e-mail lub numer telefonu podany w artykule 1 pkt 1 Regulaminu.
3.     Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie Klienta.
Zgłoszenie powinno być podpisane oraz zawierać aktualne dane Klienta.
4.     Sprzedawca ustosunkowuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia
reklamacji.
5.     Wadliwy lub niezgodny z umową towar uprzejmie prosimy dostarczyć na adres Sprzedawcy podany w
artykule 1 pkt 1 Regulaminu.
6.     W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedawcę roszczeń Klienta związanych z wadliwością lub
niezgodnością towaru z umową, Klientowi poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem
przysługuje:
1) prawo skorzystania z pomocy odpowiednich, wyznaczonych do spraw ochrony konsumentów
organów, w tym między innymi do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Praw Konsumentów lub
Inspekcji Handlowej zobowiązanych do udzielania konsumentom bezpłatnej pomocy w zakresie
przewidzianym przepisami prawa; w celu uzyskania odpowiedniej pomocy należy zgłosić się do organu
właściwego ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta;
2) prawo skorzystania z postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym
rozwiązywaniu sporów konsumenckich; w tym celu Konsument powinien złożyć wniosek do właściwego
dla Sprzedawcy podmiotu uprawnionego (rejestr podmiotów znajduje się pod
adresem: www.uokik.gov.pl). Konsument może skorzystać również z platformy ODR dostępnej pod
adresem:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL.
3) prawo dochodzenia swoich roszczeń przed właściwym stałym sądem polubownym tworzonym zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej składając w tym celu do sądu
wniosek o rozpatrzenie sporu między konsumentem a przedsiębiorcą;
7.     W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedawcę roszczeń Klienta związanych z wadliwością lub
niezgodnością towaru z umową, Sprzedawca informuje Klienta o podmiocie uprawnionym właściwym do
rozwiązania sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą oraz o tym, czy zamierza wziąć udział w
postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy też odmawia takiego
udziału.

Ochrona danych osobowych
Artykuł 9

1.Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca – Karo sp. jawna Mikołaj Kamiński

2. Dane osobowe Klientów są zbierane i przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji zawartej z Klientem
umowy sprzedaży oraz (jeśli Klient dokonał zapisu podając swój adres e-mail) w celu przesyłania newslettera, jak
również w celu realizacji zawartej z Klientem usługi prowadzenia konta w Sklepie (o ile Klient zawrze taką
umowę).
3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient ma prawo do:
a) dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO 1 );
b) sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO);
c) żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;
e) przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO;
4. Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych osobowych Klienta Administrator danych osobowych
naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
5. Jeśli Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe Klienta na podstawie zgody, Klientowi
przysługuje prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na ważność przetwarzania, które zostało
dokonane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
6. Dodatkowo Administrator danych osobowych informuje, że z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją
Klienta, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w
tym profilowania, w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez ADO jest:
a) niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
b) uzasadniony interes prawny ADO (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce
prywatności dostępnej na stronie okładki.pl/polityka

Postanowienia końcowe
Artykuł 10

1. Sprzedawca porozumiewa się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie. Klient ma
możliwość porozumiewania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie.
2. Klient nie może dostarczać Sprzedawcy treści o charakterze bezprawnym.
3.    Postanowienia niniejszego Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Klienta sprzecznie z prawami
Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające jego
interesy nie dotyczą Konsumentów ani Kupujących będących osobami fizycznymi zawierającymi umowy
bezpośrednio związane z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają one
dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich
działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

REGULAMIN KONTA NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ

§1. Definicje

1. Konto – nieodpłatna funkcjonalność sklepu internetowego okładki. (usługa świadczona drogą
elektroniczną) pozwalająca na spersonalizowanie wybranych przez Klienta ustawień dla
procesu składania zamówień i ich realizacji oraz śledzenia ich historii, ułatwiająca
dokonywanie zakupów,
2. Sklep internetowy zwany dalej Sklepem– narzędzie dostępne pod adresem internetowym
http://okładki.pl
 Narzędzie to umożliwia nabywanie towarów od Usługodawcy.
3. 1. Sprzedawca – KARO sp. jawna Mikołaj Kamiński, zarejestrowana w rejestrze
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy w
Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000005433, NIP 7821761117, adres
mailowy: sklep@okładki.pl, nr tel.: 61 652 2877
4. Użytkownik – klient nabywający towary za pośrednictwem Platformy zakupowej. 

§ 2. Konto na Platformie zakupowej

1. Dla Użytkownika Sklepu tworzone jest Konto.
2. Założenie i korzystanie z Konta użytkownika jest nieodpłatne i dobrowolne,
3. Konto pozwala Użytkownikowi na pełne korzystanie z funkcjonalności sklepu, takich jak
sprawdzanie statusu zamówienia, przeglądanie historii zamówień, edycję danych
Użytkownika w Koncie.
4. Konto zakłada Użytkownikowi Usługodawca po zgłoszeniu przez Użytkownika chęci
korzystania ze sklepu i podaniu danych wymaganych przy założeniu Konta.
5. Aby korzystać z Konta Użytkownika należy posiadać urządzenie (np. komputer, tablet, telefon
komórkowy) z dostępem do sieci Internet i aktywną przeglądarką internetową, a także
podane przez Usługodawcę dane dostępowe (login i hasło).
6. W momencie rejestracji (założenia Konta Użytkownika) zostaje zawarta pomiędzy
Użytkownikiem a Usługodawcą umowa o prowadzenie Konta w Sklepie na zasadach
określonych w niniejszym regulaminie.
7. Umowa o prowadzenie Konta w Sklepie zostaje zawarta na czas nieokreślony.
8. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z Konta, bez podawania przyczyny i
ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W tym celu Użytkownik powinien wysłać do
Usługodawcy, na adres email: sklep@okładki.pl swoją rezygnację. Rezygnacja będzie
skutkować niezwłocznym usunięciem Konta użytkownika oraz rozwiązaniem umowy w tym
zakresie. 

§ 3. Reklamacje

1. Reklamacje dotyczące Konta należy zgłaszać Usługodawcy na adres email:
sklep@okładki.pl
2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia
reklamacyjnego. 

§ 4. Dane osobowe

1. Administratorem danych osobowych Użytkowników i wskazanych przez nich osób
upoważnionych jest Usługodawca  KARO Mikołaj Kamiński sp. jawna, 62-002 Suchy Las, ul.
Szkółkarska 25
2. Dane osobowe Użytkowników są zbierane i przetwarzane przez Usługodawcę w celu
realizacji zawartej z Użytkownikiem umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta na
Platformie zakupowej.
3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient ma prawo do:
1. dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO );
2. sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO);
3. żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;
4. żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18
RODO;
5. przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO;
4. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych
osobowych Użytkownika Administrator danych osobowych naruszy przepisy dotyczące
ochrony danych osobowych.
5. Jeśli Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe Użytkownika na podstawie
zgody, Użytkownikowi przysługuje prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez
wpływu na ważność przetwarzania, które zostało dokonane na podstawie zgody przed jej
wycofaniem.
6. Dodatkowo Administrator  danych osobowych  informuje, że z przyczyn związanych ze
szczególną sytuacją Użytkownika, Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, w przypadku gdy
podstawą przetwarzania danych przez Administratora danych osobowych jest:
1. niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej
administratorowi danych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),
2. uzasadniony interes prawny Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO).

7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz ich ochrony zostały zawarte w
Polityce prywatności  dostępnej na stronie okładki.pl/polityka
§ 5. Postanowienia końcowe

1. Usługodawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn w postaci
konieczności zmiany regulaminu spowodowanej:
1. zmianą przepisów prawa mającą wpływ na świadczenie przez Usługodawcę usługi
prowadzenia Konta – w zakresie niezbędnym do dostosowania regulaminu do tej
zmiany,

2. modernizacją Konta, polegającą na zmianie jego funkcjonalności – w zakresie
niezbędnym do dostosowania regulaminu do tej zmiany.

2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Użytkownika
przypisany do jego Konta co najmniej na 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w
życie.
3. Użytkownik, który nie zgadza się na proponowane zmiany, ma prawo zrezygnować z Konta,
wysyłając informację w tym zakresie na adres e-mail Usługodawcy biuro@karo.poznan.pl
Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta rozwiązuje się w dowolnym wybranym
przez Użytkownika momencie, nie później jednak, niż z chwilą wejścia w życie
nieakceptowanych przez niego zmian regulaminu. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi
prowadzenia Konta jest równoznaczne z utratą możliwości korzystania przez Użytkownika z
Platformy zakupowej.
4. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu